No niin, mäkin ajattelin selata vihdoin kansioita ja neljännestä kansiosta neljäs kuva oli seuraava:

1239518515_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

eli kuva Florasta on Tampereen Kaupin vinttikoiraradalta.Kuvaaja todennäköisesti kasvattaja Taija Jokela.

 

Niin ja syy miksi Flora viettää "hiljaiseloa" on mun työt sekä "pelkkä" reenaaminen. Aloitin maaliskuun puolivälissä työt Halpa-Hallissa ja nyt olen Ylöjärven Halpa-Hallissa töissä jossa miestenosasto on vastuullani. Olen siis Elo-kauppakeskuksessa :-) Lapset aloittivat huhtikuun alusta Rinteen vuoropäiväkodissa, mun työvuorojen vuoksi. Ihan kivasti ovat sinne sopeutuneet :-) vaikkakin perhepäivähoitajan villakoiria onkin ikävä.

Floran kanssa agility puolella reenaamme kontakteja, eli kisaamme vasta kun niitä on tarpeeksi toisteltu eli aikaisintaan syksyllä mutta mitä todennäköisimmin ensi keväänä. Floran kanssa kävin myös toko-kurssin eli sitäkin olisi tarkoitus reenailla, että siinäkin lajissa päästäisiin kokeilemaan kokeita. Muita tavoitteita joita olen asetellut ovat BH, luonnetesti ( ne ovat aina täynnä), Kans mva-arvo. Sekä Floran käyttö jalostukseen on suunnitteilla. Florallahan oli yksi "kettu"-pentue elokuussa 2007. Mielestäni Flora on niin hyvä parson, että koen järkeväksi käyttää sitä vielä jalostukseen! Myös Faunalle on pentue suunnitteilla vuoden sisään.

Tämmöistä siis meillä, kesän odottelua :-)