Flora ja Fauna on jälleen siistityt Karon toimesta :-) Flora meni aika sileeksi ( karva siinä tilassa) ja lisäksi se tiputti alusvillan nyt keväällä. Nyt olis ollu hyvä hetki karvan kanssa ottaa kaikki pois, mutta kun on noi pari näyttelyä tullu ilmoitettua :-) Flora menee bikineissä joissa näyttää ihan junnu nartulle, ja Faunahan on aina hyvässä turkissa.

Karon luona oli ihana nuuskutella pikku pentuja :-) Aivan älyttömän suloisia!! Viis viikkoiset oli ihania tepsuttelijoita ja kaks viikkoiset ihastuttavia. Voi miten ihania pennut aina onkaan, niitä vois vaan nuuskutella ja pusutella vaikka kuinka ja paljon :-)

1239518527_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Patrician käsittelystä on jo aikaa, mutta mutta....

Fauna oli aivan loistavassa kunnossa, Faunaksi siis älyttömän mega hyvä!! Mä talvella treenasin se syviä lihaksia tosissani ja se oli tuottanut tulosta. Ihanaa!! Fauna kun on aina ollut se jäykkis.

Flora taas vastaavasti oli jotain aivan kaoottista. Se oli niin jumissa ja juntturassa että Patricia oli ollu aivan kauhuissaan. Mä olin tokoillut sen kanssa ja en ajatellut että pitää hyvin lämmittää ennen kuin ottaa sisälläkään yhtään toko liikettä. Eli täysin ja ihan vain mun tyhmyyttä!! Oli lähellä ettei Patricia passittanut meitä Kouvolaan kahden viikon päästä uusinta käsittelyyn. Flora kun yleensä aina on hyvä lihaksistoltaan niin tämä oli todella huolestuttavaa, jos se olis ollut Fauna niin se olis ollu "mahdollista" sille. Opinpa taas kantapään kautta! Harmi vaan että koirat joutuu kärsimään mun tyhmyydestä! Tällähetkellä kuitenkin molemmat näyttää ihan ok;lta :-)