harrastettiin kevyesti tälläviikolla.
Mä en pysy Floran mukana radalla. Siis mä pystyn jo juokseen tolla jalallani, mutta en siis tarpeeksi lujaa. Yksinkertaisesti oon siis hidas! Harri Huittista siteerakseni " täytyy laittaa liha liikkuun ".

Fauna on rakastunut puomiin. Se fanittaa sitä täysillä, eli työvoitto puomilla on saavutettu tällähetkellä. Jee ja jipii siitä. No on siinä tietysti se huonokin puoli, eli se olis aina menossa puomille...

Valtsu oli hyvä ja kiva. Voi kuinka mä nautin tehdä sillä rataa. Tietysti kun on vuosia yhdessä harrastettu agia, niin kumpikin osaa lukea toistaan :-) Valtsu oli tosiaan oma itsensä, se ei enää pelittänytkään Jarilla... Valtsu on sellainen mamman mussukka :-)

Perjantaina soittelin eläinlääkärillekkin. Epäilen / pelkään kennelyskää tms... ja kaikkia mahdollisia jälkitauteja... Flora ja Valtsu yskii ( kakoo ) sekä aivastelee ja Valtsu myös oksenti. Fauna on kakonut vain kerran ( siis oon kuullut vain kerran ), mutta se syö ja järsii kaiken mahdollisen eli voi olla "normaaliakin " kakomista. Nyt koirat on rauhallisilla remmikävelyillä varusteltuna. Sisällä ne riehuu ja leikkii kyllä sumeen paljon, siis hirveetä rallia ja painia 8-)