onnistuu meillä nähtävästi polvilumpiolla!!
Ostin messarista lumpioita koirille. Lähinnä Faunalle joka joutuu olemaan eniten poissa "yleisistä tiloista" omassa aidatussa alueessaan ( tuhoaa lasten lelut niin mielellään ja tuho vimman saatuaan joutuu omalle alueelleen ). No annoin joka rekulle omansa. Aamupäivä ja puolipäivää meni järsiessä ja sitten tapahtui ihme; Flora simahti luun viereen. Eli saa Floran jollain väsytettyä ( lenkkeilyllä ja agilityllä se ei onnistu ).
Ei tarvi hankkia nuijaa nukutukseen, lumpio riittää ;-)
Fauna the ylinaisellinen on röyhtäillyt koko päivän lumpion kunniaksi. Fauna päästää aina ruuan jälkeen kunnon röyhtäisyt. Ei uskoisi tyttö koiraksi, lakoo kovimmatkin kundit Faunan röyhtäilyjen rinnalla ;-O
sunnuntai, 9. joulukuu 2007

Kommentit