
Kuva: Maj-Len Påfs

Kuva: Maj-Len Påfs
Tämmöistä siis meillä :-) Alemmassa kuvassa on Fauna eikä Dumbo
Juho ja Flora ovat nyt asustelleet meillä 3 vuotta :-)
Kun tulin kolme vuotta sitten kotiin Juhon kanssa, niin tuli sitten pian pian Florakin. Tässä kolme vuotiaat kaverukset:

Niin ja ensikesän tapahtumista kannattaa käydä kurkkaamassa:
http://www.tule2009.fi/sivu/laji_agility

Kommentit