Meillä vaan reenaillaan eli eipä sen kummempia tänne :-)

1967159.jpg
                                                                   Kuva: Maj-Len Påfs
1967165.jpg
                                                                                     Kuva: Maj-Len Påfs
Tämmöistä siis meillä :-) Alemmassa kuvassa on Fauna eikä Dumbo

Juho ja Flora ovat nyt asustelleet meillä 3 vuotta :-)
Kun tulin kolme vuotta sitten kotiin Juhon kanssa, niin tuli sitten pian pian Florakin. Tässä kolme vuotiaat kaverukset:
1967237.jpg

Niin ja ensikesän tapahtumista kannattaa käydä kurkkaamassa:
http://www.tule2009.fi/sivu/laji_agility