keskiviikko ja ProCanis-halli. Nyt yritin lämmitellä koiria Patrician neuvojen mukaan :-)
Reenit meni ihan kivasti, tai oli fiilikseltään tosi kivat. Leikittiin todella paljon koirien kanssa. Mulla oli Valtsullakin lemppari patukka ja voi pojat että pöhkö papparainen nautti :-) Valtsu kävi kuumana kuin pikkupoikana.
Mulla oli Floran kanssa vaikeuksia välistä vedoissa. Se on niin ihanan nopee, mutta sehän onkin Salama!! Jarikin halus sitä koittaa, kun se aina ihmettelee kun mä en kerkee sen kanssa mihinkään, hah saipa kokea nahoissaan Floran nopeuden, oli Jarikin kuin mummo lumihangessa, eipä onnistunut senkään hienot vartalokäännökset ( vahingon ilo on paras ilo, ainakin tässä tapauksessa ). Vähän takkus kepit vasemmalta, mutta lopuksi ok. Mun pitää pitää sellasta ihme kiljuntaa mikä tsemppaa Floraa kepeillä. Floran hitain pätkä radalla on kepit.

Faunan nopein pätkä radalla on kepit. Se menee ne niin nopeeta, että rinnalla saa melkein juosta kunnolla. Fauna oli ihan ok reeneissä. Mäkin jopa koitin ohjata Faunaa. Se ehkä sopis mulle paremmin kun ei heti tipu junan kyydistä kuten Floran kanssa käy.  Faunan kanssa ehtii vähän miettiä kroppansa asentoakin, kun taas Floran kanssa on tilanne jo ohi ennen kuin ehtii aloittaakkaan. Näin voi käydä myös ens lauantaina Turussa.  Hyvällä tsemillä ollaan liikenteessä ;-)