Flora mini 1,

Eka kisa tuomari Kari Jalonen

HYL

puomi oli kolmaseste ja siihen asti päästiin. Loikkas upeesti alastulon :-( Korjasin eli hyllytin.

 

Toka kisa tuomari Johanna Wüthrich

HYL

puomi oli kolmanneksi viimeinen este.... eli sama toistui kuin ekassa kisassa.

Sitä ennen oli kielto putkelta, kielto kepeiltä sekä vitosen tönäisy ( tästä mulla itsellä ei ole mitään tietoa, mutta tällaisen tuloslappu kertoo... en ole ehtinyt vielä videota katsoon josko sieltä saisin tietoo...) ja sitten vielä kielto putkelta. Analysoitiin noita putki kieltoja vähäsen, ne kun oli mulle niin suuret yllärit, kun olen Floraa voinut huidella putkiin kuinka vaan ja mistä vaan. Nyt ilmeisesti oli tapahtunut ihme, mä olin nopeempi juokseen ku Flora ja olin putkella edellä ja ennenkuin Flora oli lukinnut sen, niin mä jo lähdin seuraavalle esteelle. Tykkäsin muuten radastamme, siinä oli aikapaljon hyvääkin. Puolivälissä rataa tuli kerran sellainen " mitä helkkaria mä tässä teen ja koira Jo tuolla" ja tää tapahtu ennen keppejä josta varmaankin poiki keppikielto eli mulla ajatus karkas tässä tilanteessa. Oli liikaa ihmettelemistä siinä kohtaa kun A meni hyvin ja seuraavalle esteelle koira meni niin lujaa jossa tuli edellä mainittu ajatuskatko. Niin ja Flora hiipi tokassa startissa lähdössä, eli nää meneen taas tosi kovalle kurille. Vielä kun löytyis jostain sellainen noita joka taikoisi meidän kontaktit kuntoon!!

                                                                                                                             Kuva Harri Luojus

Fauna

Eka kisa, mini 3, tuomari Kari Jalonen

HYL

jätti taas kepit kesken. Pujotteli vääräänsuuntaan hyllyynsaakka. Muuten oli kivan vauhdikas rata.

 

Toka kisa, tuomari Johanna Wüthrich

Tulos 5. Rv.5 Av.-1,87

Vitonen tuli puomin alastulolta.